Jun 3, 2014

Semester 3, Year 2.

Assalamualaikum and salam sejahtera :D


Actually this is my second week of holiday, got two weeks more. Tapi as usual, bila tak cuti engko nak cuti, bila dah cuti kau rasa bosan nak meninggal. Manusia mana pernah puas kan? Maka aku memutuskan untuk menaip kat sini, aku dah lama tak post so mesti korang rindu kan karya aku yang terlajak laris ni? 

*berlari mengambil plastic bag untuk muntah*

Okay, aku finished exam one week earlier and that's why cuti aku jadi sebulan, selalunya 3 weeks ja. Ni lah masanya aku nak berehat, tapi bosan je. My paper for semester 3 ada 3  subjects. Classroom behavior was okay, I am hoping for an A for this subject. Gila kompiden kan aku? Second paper was so so so okay but not so okay. I don't know what to expect for this paper, berbekalkan carry mark assignment aku tu aku rasa aku mampu lulus untuk this subject, nak gapai A tu berpeluh juga lah. My last paper was terrible.Though I studied this subject like 4 days early pun still macam useless. Nothing stuck in my brain. The questions yang came up tu macam aku tak pernah study pun. Not all lah, er mungkin aku je yang bengap tak dapat nak apply the knowledge. What makes my feeling to be bad? I don't know my carry mark for this subject. That two lecturers didn't inform us pun. What I know is, I passed the assignment, Alhamdulillah. Tapi tak boleh nak bajet markah untuk pass. Well you know, I chose two essays yang I don't even know what rubbish that I'm writing. Aku just menokok tambah daripada facts supaya essay aku tu nampak panjang dan berilmiah though I know I might look stupid when my lecturer check nanti. Hasil menambah ramuan hebat hebat rasa Maggi cukup rasa *memegang senduk masak bak kak Amy* maka terhasillah two pages of essay on 1 piece of paper. Serious I feel bad, like so bad. 

*menangis di tepi tangga* 

Tapi kan, like what I always ask, mohon doakan aku. Kalau boleh taknak create history yang aku repeat paper, mohon dijauhkan. Nak pass je, tak minta pun naik pentas peluk cium gomol pengarah tu. Aku minta lulus je, pointer naik sikit pun takpe, harap tak drop mau runtuh jiwa rasa aku. Gitewwwwww. Tak ada lagi rumors murahan yang mengatakan result nak keluar. Aku mimpi haritu yang aku lulus semua subjects tapi dapat 2.85 je pointer. The whole day aku bad mood. Jangan lah bagi aku pointer rendah sangat wahai para pensyarah. Zzz by the way my last paper yang I did bad tu, my lecturer sangat strict. Ada je yang nak dia complain, hopefully she let me pass. Amin amin amin. 

Okay sebab korang dah aminkan, nah aku belanja tatap kucing comel ni :3 


Muah muah muah! 

No comments: